Expedieri și returnări
Expedierea pachetului dumneavoastră
Pachetele sunt în general trimise în 2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin UPS cu urmărire și livrare fără semnătură. Dacă preferați livrarea prin UPS Extra cu semnătură obligatorie, va fi aplicat un cost adițional, astfel că vă rugăm să ne contactați înainte de a alege această metodă. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuril de livrareand shipping fees will apply to each of them. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Astfel, îl poți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport). Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către client.
Pentru rambursarea banilor te rugăm să ne comunici prin email contul tău bancar (și anume: contul IBAN, de 24 de caractere, alături de titularul cardului și anume : persoana care a comandat produsul ) și noi îți vom transfera suma în cel mult 15 de zile de la data emiterii facturii storno. Returnarea banilor se face exclusiv prin transfer bancar.
Conditii generale pentru retur :
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat ( în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit ).
Produsul returnat trebuie să nu fi fost purtat/uzat, să nu fie deteriorat și să aibă ataşate toate etichetele cu care a fost livrat. În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, spălare, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului.
De asemenea, în cazul retururilor repetate ( peste 2 retururi nefondate ) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului. Returnarea produselor trebuie anunțată în prealabil prin email la adresa office@tessuto.ro.
După ce vom primi emailul tău îți vom comunica în scris toți pașii pe care trebuie să-i faci pentru a returna produsele.